Staropramen

Carling British Cider štartuje tohtoročnú kampaň pre Českú Republiku. Znova s dorazom na britský povod a štýl


Praha, 26. mája 2015 – Osviežujúca chuť Británie spríjemní českým milovníkom cideru tiež tohtoročné leto. V rámci predstavenia dvoch nových príchutí nápoja Carling British Cider spustí značka novú marketingovú kampaň, ktoré bude opät vládnuť tradičný britský štýl v niekoľkých podobách. Chýbať nebude ani slogan „Dáš si Carling, darling?“

Britský objaviteľ a dobrodruh zo začiatku 20. storočia, ikonická „spice girl“, vojak britskej gardy s typickou čapicou z medvedej kože či tradičný ostrovný gentleman. To sú ústredné postavy tohtoročnej kampane cideru značky Carling.

„Carling British Cider sme v Česku predstavili prvý krát minulý rok, kedy sme na trh uviedli príchuť kombinujúcu cider so šťavou z tých najzrelších čerešní. Teraz portfólio rozširujeme o ďalšie dve príchute – Carling British Cider Apple a veľmi osviežujúci Carling British Cider Lime & Mint. Dôraz na britský pôvod cideru budeme v rámci marketingových aktivít používať aj naďalej,“ hovorí David Šeberle, manažér značky Carling, podľa ktorého má Carling British Cider osloviť predovšetkým aktívnych mužov a ženy z väčších miest vo veku 18 až 35 rokov, ktorí sa radi zabávajú a trávia čas so svojimi priateľmi.

Reklamný spot, ktorý pobeží na televíznych staniciach Prima Group si môžete prozrieť tu: https://www.youtube.com/watch?v=h6p8g9ue2es .                          

Ďalším komunikačným kanálom pre Carling British Cider budú on-line médiá a pripravené sú tiež ochutnávky v maloobchodoch i reštaruáciách. Kampaň Carling British Cider bude podporená tiež prostredníctvom PR aktivít.

O Carling British Cideri

Cider z ručne zberaných jabĺk so šťavou z najzrelších čerešní mohli českí konzumenti prvý krát ochutnať v lete minulého roka. Vstup tejto značky na český trh sprevádzala marketingová kampaň s ústredným sloganom „Dáš si Carling, darling?“, v ktorej vystupovaly britské ikony. Pretože Carling British Cider najlepšie chutí “na ľade”, obdržalo naviac niekoľko vybraných opinion leaderov na sociálnych sieťach špeciálne balíčky v podobe drinku s obrím kusom ľadu. Za túto aktivitu spoločnost Pivovary Staropramen získala ocenenie Zlaté Koule, ktoré udeľuje združenie Digitální agentury, sekcia pri AKA, klientom, ktorí majú odvahu púšťať sa nevyšľapanou a veľakrát riskantnou cestou.

V tomto roku sa na českom trhu objavily dve nové príchute Carling British Cider Apple a Carling British Cider Lime & Mint. Značka Carling patrí do portfólia pivovarníckej skupiny Molson Coors, ktorej súčasťou je i spoločnosť Pivovary Staropramen. Nová webová stránka Carling British Cideru: http://carlingcider.cz/

Carling British Cider je tiež obľúbeným nápojom aj na Slovensku, ked si ho môžu konzumenti vychutnať vo všetkých troch príchutiach. Nájsť ho môžete vo vybraných prevádzkach a tiež takmer vo všetkých obchodných reťazcoch.

Súvisiace články


limit_edice_anot.jpg

Limitovaná edícia svetlého piva Staropramen

Limitovanú jesennú edíciu svetlého piva predstavuje aj Staropramen. Pivovar sídliaci v pražskom Smíchove má bohatú históriu, ktorá siaha až do roku 1869, kedy pivovar založili smíchovskí podnikatelia.

Používáním tohoto webu souhlasíte s využitím cookies pro váš optimální zážitek. Další informace.